Cykl w dyscyplinie pływanie

Max10
Posty: 36
Rejestracja: 19 listopada 2019, 09:27 - wt
Witam,
Chce sie przygotować do cyklu do dyscypliny pływanie sprinterskie. Cel to wytrzymałość siłowa / tlen, jak najlepszy skład ciała, przyrost masy umiarkowanie.
Interesuje mnie zadka iniekcja, próbowałem juz HCG - nie chce tego - względnie cjc z dać.
Kiedyś miałem cykla test enan 1ml co 7 dni + primobolan 1ml co 7 dni+ armidex 1/2 tab co dwa dni przy dobrej diecie był swietny. Miałem tez test 0,5ml i co 3 dni hcg.
Uważam ze te pierwszy był najlepszy, pytania czy powtarzać czy test z czymś innym połączyć ?
Wziąłbym tez pod uwagę mix’a saa z sarm, kardaryna czy inny wydolnosciowy / moze meldonium.
Prosze o propozycje na +\-12-16tyg
Max10
Posty: 36
Rejestracja: 19 listopada 2019, 09:27 - wt
Dodam jeszcze ze złapałem troche tłuszczu i chciałbym cos dorzucic na szybkie zbicie.
T3?
Fragment GH? - jak go uczyc jakie dawki i o jakiej porze
Daj znac co o tym myslisz
Steroidologia
Posty: 3608
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Witam

Powiedz mi jaki masz czas na przygotowanie ? to jets pod cos ,czy porstu chesz zwikszyc parametry ??
Te dawki co piszesz za duze do tej dysycpilny , chetnie ci pomoge i mysle ze tu najlepszym rozwiazaniem bedzie HGH Plus male dawki tescia + proviron
myse ze T3 bedzie zbeden tutaj jak wkrecisz sie w trening to wszytki przepalisz zwlaszcza jka GH sie wkreci - daj znac to rozpisze ci co i jak
Max10
Posty: 36
Rejestracja: 19 listopada 2019, 09:27 - wt
Czas nie jest kluczowy, baseny pozamykane, poprostu chce wrócić do formy sprawnie.
Nie chce GH duzo podróżuje służbowo ćwiczyłem juz GH to nie dopilnuje dobrze, dlatego wspomniałem o cjc z dac, dwa razy w tygodniu strzał. Na teściu z primobolanem miałem najlepsze efekty, jesli proponujesz proviron spróbujmy nie korzystałem, co do spalenia tłuszczu to tutaj chciałbym naprawdę przyspieszyć. Wspomniałem o kardaryna czy innym jeszcze sarm bo słyszałem ze wydolność wspierają tlenową swietnie czy meldonium. Jesli jest jakiś saa który moze w złapaniu wytrzymałości siłowej i dynamice pomoc i jest opcja na zastrzyk co 5-7 dni to chce spróbować, pamiętaj ze pisze o sprincie czyli dystansach do 200m, czas wyścigu 30-120sekund, dlatego siła jest potrzebna.
Max10
Posty: 36
Rejestracja: 19 listopada 2019, 09:27 - wt
Sporo kalisteniki do tego wkładamy swietnie sie sprawdza
Steroidologia
Posty: 3608
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Ok spoko to polecimy innym schematem ok , co d osarms i tlen to mit : ) GW przysiesyz teromgenike moge je dodac i ale zraz obaczysz ponizej , a same dawki tesci pomoga w palnie tkanki tylko trzymaj miche

1-10 tyg test vypionate 200mg raz w tyg 1 op
2-10 tyg maldonium 1 cap /dz 1 op
1-10 tyg Cjc with dac 500 mcg wtrek i 500mcg sobota 5 op
1-10 tyh GW50... 10mg na dzien 1 op rano naczczo albo przed treningiem
1-10 tyg 25mg proviron 4 op
10 tyg HCG 500 iu co drugi dzien na 10 dni 1op
12 tyg clomif 10 dni 2 tab.dz i 20 dni 1 tab /dz

to tyle : )
Max10
Posty: 36
Rejestracja: 19 listopada 2019, 09:27 - wt
Jeszcze dwa pytania przed zamówieniem:
Pisałem o cyklu z primobolan, było ok, czy on tutaj nie byłby ok? Jesli nie to dlaczego
Drugie, chciałbym mocno z tłuszczu zejść od razu, czy T3 lub fragment nie moznaby wmontować w ten cykl?
Steroidologia
Posty: 3608
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Sluchja nie obraz sie ale jak masz sowja wizje na cykl to poprstu to zorob wiedze ze masz slabe pojecie o lekach , cjc dzila na przysadje produkcji hormonu tak sam jak gh fragmnt wiec po co ci one tutaj ?? chesz sie zmasiwac czy zrobic forem wiecej nei zanczy dobrze - ja do tego combo nie widze pimabolanu nie wniesie ci on za duzo do tego cyklu - ale to jest moja opinia m chesz mzoesz prubowac
Max10
Posty: 36
Rejestracja: 19 listopada 2019, 09:27 - wt
Za szczerą odpowiedz to ja sie nie obrazę😊 a korzystam z waszych usług bo juz dawno zauważyłem ze nie jest waszym celem sprzedać na maksa tylko rozsądnie pomoc i za to Dzieki 👍
Robert33334;
Posty: 131
Rejestracja: 19 maja 2020, 16:46 - wt
Dobrze ci kolega doradził , trzymaj się tego
ODPOWIEDZ