Pomoc w rozpoczęciu pierwszego cyklu

Moderatorzy: Steroidologia, Euro-Pharmacies-Trener21, Forin, Dietetyk-Andrula

Leone
Witam!
Pisze z wieloma pytaniam, na które odpowiedzi tutaj uzyskam.
Chciałbym w końcu coś więcej osiągnąć z moim ciałem, aby chociaż trochę spełniło moje oczekiwania.
Jestem początkującym.
Nie byłoby problemem dla mnie użyć cykli na stronie, ale nie jestem pewien czy będą dla mnie odpowiednie.
Jestem osobą ftm (female to male) i biorę testosteron od 3 lat
Testosteronum Prolongatum Jelfa jedna ampułka co 8 dni (No i tak naprawdę to do końca życia, wiec nie mogę z tego zrezygnować)
Nie jestem pewien w takim razie, jakie substancje by z tym przypadkiem nie kolidowały.
Zależy mi najbardziej o rozbudowaniu tkanki mięśniowej i zejściu z tkanki tłuszczowej. Aby jednak te mięśnie jak teraz mie były tylko silne, ale też wyglądały.
Staram się ćwiczyć minimum 5 razy w tygodniu (trening typowo siłowy) ale wiadomo pandemia trochę ostatnimi czasami mi nie pozwoliła na systematyczność.
Co polecacie na start dla takiej osoby?
Steroidologia
Leone pisze: 03 maja 2021, 16:00 - pn Witam!
Pisze z wieloma pytaniam, na które odpowiedzi tutaj uzyskam.
Chciałbym w końcu coś więcej osiągnąć z moim ciałem, aby chociaż trochę spełniło moje oczekiwania.
Jestem początkującym.
Nie byłoby problemem dla mnie użyć cykli na stronie, ale nie jestem pewien czy będą dla mnie odpowiednie.
Jestem osobą ftm (female to male) i biorę testosteron od 3 lat
Testosteronum Prolongatum Jelfa jedna ampułka co 8 dni (No i tak naprawdę to do końca życia, wiec nie mogę z tego zrezygnować)
Nie jestem pewien w takim razie, jakie substancje by z tym przypadkiem nie kolidowały.
Zależy mi najbardziej o rozbudowaniu tkanki mięśniowej i zejściu z tkanki tłuszczowej. Aby jednak te mięśnie jak teraz mie były tylko silne, ale też wyglądały.
Staram się ćwiczyć minimum 5 razy w tygodniu (trening typowo siłowy) ale wiadomo pandemia trochę ostatnimi czasami mi nie pozwoliła na systematyczność.