Kolejny cykl po moście

Grzesiek83
Cześć,
Potrzebuję porady w zakresie wyboru środków, które pomogą mi zwiększyć siłę i zapewnią przyrost suchej masy mięśniowej. Zależy mi na zestawie, który będę mógł brać długo.
Mam 37 lat, trenuję od 20 lat 5 razy w tygodniu (182 cm/95 kg).
We wrześniu skończyłem cykl Boldenone / Testosterone Enanthate i Stanozolol i byłem zadowolony z efektów, ale teraz chciałbym czegoś więcej. Od tego czasu jestem na moście (Testosteronie Cypionacie i Provironie), a od miesiąca dodałem do tego Cardarynę i LGD.
Pod koniec roku chciałbym wrzucić coś naprawdę z grubej rury, ale zależy mi na ograniczonej retencji wody. Brałem pod uwagę Trenbolon (ale przy pierwszym jego użyciu efekty nie były tak zadowalające jak po Boldku – bardzo możliwe, że miałem to źle rozpisane), więc teraz potrzebuję wskazówki.
Po tym wszystkim dopiero chcę zrobić odblok.
Z góry dziękuję
Tomson
Hej.. Nie rozpisze Ci cyklu, ale jeśli nic Ci nie dolega jesteś zdrowy to nie schodź z teścia. Mamy podobny wiek, i od września jestem na off. Powiem Ci, że ciężko w huj wrócić I odbudować gospodarkę hormonalną. Zabawa w Boga.bo tak nazywam hormony to potężna siła.. Nie wiem może już robiłeś odbloki, ale szkoda kasy na na off. bo wydasz dużo kasy na cykl, badania,leki, a nie myśl , że masa jaką wypracowałeś to zostanie.. Poleci i żaden clomid, hcg inne rzeczy nie zatrzymają tego..
Wiem po sobie.. Ja musiałem zejść, ale już planuje wrócić do samego teścia, hcg bo maskara..A chce podkreślić, że mój cykl nie był inwazyjny bo leciał teść, hcg i bold na zbicie estro...Także już wiem dlaczego prawie nikt nie schodzi z cyklu bo cały czas i praca jaką wykonałeś pójdzie na marne. TRT jest teraz na Topie takze moja rada.. Wchodź sobie na mocniejsze cykle, ale rób mostki i leć dalej.. Oczywiście jak nic Ci nie dolega i czujesz się dobrze., ale nie rób offa.. Badadaj się koniecznie bo jak stać Ci na środki to musisz się liczyć z badaniami.. Taka moja rada. 💪 Pozdro 👊
Awatar użytkownika
Trener21