Cykl ENAN 16 tygodni +

Janek13
Witam

Zamierzam rozpocząć swój pierwszy cykl na testosteronie . Mam 29 lat, 190cm ,95kg. Trenuję od kilku lat. Zdaję sobie sprawę ,że tematów jak ten było w internetach setki, ale każdy ma inny organizm i inaczej reaguje na doping. Widzę ,że poziom merytoryczny na forum jest wysoki, więc chciałbym mieć ,,podkładkę,, z poradami gdy coś poszło nie tak jak np; podwyższony poziom hormonów, trądzik itp. No i kwestia zamotania środków, wolałbym od razu wiedzieć czego i ile będę potrzebował. Z suplementów stosuję; multiwitaminę,d3+k2,tran, kolagen, kreatynę i cyklicznie czasem coś dorzucam np; ashwaganda, probiotyki itp. Coś zmienić,dodać wyrzucić? Z badań robiłem; morfologie, profil lipidowy ( cholesterol całkowity mam w górnych granicach ), lh,estradiol,prolaktyne,test wolny,kortyzol. Wszystko w normie. Ok do rzeczy :D

1-16 Testosterone Enanthate – 250mg-ml 1ml-amp / e5d ( czyli potrzebuje 23 ampułki 250mg/ml ? Sorry za glupie pytanie ale nie wiem w jakich stężeniach się do sprzedaje :oops:
6-16 HCG ( tu pytanie ile dokładnie jednostek warto by zamówić )
12-16 2 x Tamoxifen-20mg/tab 20 tabs
12-16 2 x Clomid-50mg/tab 20tabs
1-12 tydzień 10-20 mg Aromasin ( na wysoki estrogen gdyby była potrzeba )
Cabster na wysoką prolatynę ? ( ile zamówić na wszelki wypadek )

HCG zamierzam brać od 6 tygodnia 500j e2d. Czy pod koniec cyklu zastosować większą dawkę ? Jak najskuteczniej brać sermy ? Na jakim poziomie utrzymać hormony przed rozpoczęciem stosowania sermów? Czy brać wszystko na raz przy PCT czy lepiej np HCG+ tamox ( jeśli estro wysoko na początku większa dawka tamox-u ) i potem Clomid ? No i pytanie klucz. Czy na pierwszy raz do dobrze jak bym chciał pociągnąć to dłużej np do 20-24 tygodni ? Jak by to wyglądało przy tak długim cyklu?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Trener21
Cześć Janek13,