Ginekomastia

Dezzty
Posty: 4
Rejestracja: 07 listopada 2022, 03:08 - pn
Witam od jakiegoś miesiąca żre Testosteron Propionate moje sutki zrobiły się odstające prawy wentyl jest twardy mam zamiar brać Novelax:

Pierwsze trzy dni po 40mg
Pozniej 20mg i ciągnąć tak aż do końca cyklu

Czy to mi pomoże?

Może trochę dramatyzuje ale jakoś nie widzi mi się skalpel dodam zw mam 21 lat
BodyHelp
Posty: 1222
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
Dezzty pisze: 07 listopada 2022, 03:15 - pn Witam od jakiegoś miesiąca żre Testosteron Propionate moje sutki zrobiły się odstające prawy wentyl jest twardy mam zamiar brać Novelax:

Pierwsze trzy dni po 40mg
Pozniej 20mg i ciągnąć tak aż do końca cyklu

Czy to mi pomoże?

Może trochę dramatyzuje ale jakoś nie widzi mi się skalpel dodam zw mam 21 lat

Hej,
Przede wszystkim zrób badania hormonów, a nie coś robić w ciemno ;)
Prolaktyna, estradiol, progesteron do tego możesz zrobić lipidy, TSH, morfologie.

Badałeś się na cyklu, czy wszystko w "ciemno"?

Pozdrawiam serdecznie,
BodyHelp
Dezzty
Posty: 4
Rejestracja: 07 listopada 2022, 03:08 - pn
Właśnie lecę jutro na badania i zrobię sobie ten komplet który pisałeś.
Ale boje się ze każda minuta działa na moja niekorzyść a na korzyść moich cycków.

Nigdy nie miałem takiej sytuacji wiec nie wiem jak zareagować wiec to co pisałem z nowelqzwm to złoty strzał.
BodyHelp
Posty: 1222
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
Dezzty pisze: 07 listopada 2022, 08:56 - pn Właśnie lecę jutro na badania i zrobię sobie ten komplet który pisałeś.
Ale boje się ze każda minuta działa na moja niekorzyść a na korzyść moich cycków.

Nigdy nie miałem takiej sytuacji wiec nie wiem jak zareagować wiec to co pisałem z nowelqzwm to złoty strzał.
Nie, spokojnie.
Najgorzej jest robić coś bez badan- wtedy można narobić głupot.

Wszystko będzie dobrze!
Daj znać jak będą wyniki.

Pozdrawiam serdecznie,
BodyHelp
Awatar użytkownika
Forin
Posty: 1796
Rejestracja: 28 czerwca 2021, 08:16 - pn
nolvadex/tamoxifen na cofnięcie gyno:

Pierwsze 7 dni po 40mg
Następne 7 dni 20mg

poza tym równolegle masz zmniejszyć estrogeny/prolke od których masz gyno, czyli brać AI i ewentualnie caber/
P5P do końca cyklu
franki
Posty: 17
Rejestracja: 24 września 2021, 20:40 - pt
Cześć,
nie chcialem zakładać nowego tematu bo mam podobny problem i prosiłbym o jakieś wskazówki jak postępowac.

Właśnei dizisaj mialem ostatnia inekekcje w cyklu na mase (14 tygodni), ktory skladala sie z boldka (ok.500mg/w), deki(160/w) i enantatu (440mg/w)
Jakies 2 miesiace temu poczulem swedzenie i lekki bol w sutkach, po jakims czasie moglem wyczuc maly guzek(zgrubienie). Troche temat zignorowalem, bo myslalem ze boldek skutecznie obnizal estro wiec nie bralem inhibitorow zbyt wiele. Po tych symptomach zaczalem brac letrozol konkretnie przez kilka tygodni, zrobilem badani i estro bylo w normie (robilem tylko estro)
Objawy bolowe i swedzenie ustapilo ale guzek pozostal. PRzeczytalem ze na taki objaw dobry jest tamoxifen - bralem40 mg przez 4 dni, 20 przez 4 i przez kolejne 14 dni bralem/biore 10mg. Niestety guzek wciaz wyczwalny i nie zmienil sie wcale. Czy kotnunowac branie tamoxifenu czy sprawa przegrana?
Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.
Awatar użytkownika
Forin
Posty: 1796
Rejestracja: 28 czerwca 2021, 08:16 - pn
franki pisze: 02 grudnia 2022, 14:06 - pt Cześć,
nie chcialem zakładać nowego tematu bo mam podobny problem i prosiłbym o jakieś wskazówki jak postępowac.

Właśnei dizisaj mialem ostatnia inekekcje w cyklu na mase (14 tygodni), ktory skladala sie z boldka (ok.500mg/w), deki(160/w) i enantatu (440mg/w)
Jakies 2 miesiace temu poczulem swedzenie i lekki bol w sutkach, po jakims czasie moglem wyczuc maly guzek(zgrubienie). Troche temat zignorowalem, bo myslalem ze boldek skutecznie obnizal estro wiec nie bralem inhibitorow zbyt wiele. Po tych symptomach zaczalem brac letrozol konkretnie przez kilka tygodni, zrobilem badani i estro bylo w normie (robilem tylko estro)
50% ogółu facetów posiada gruczoły tzw. gyno. Chodzi o to, aby się nie powiększały.

Gyno mogło się powiększyć tutaj od zwiększonych estrogenów lub prolaktyny. (w tym przypadku - bo generalnie również od np. igf-1).

Byłeś już wcześniej na dece? W praktyce niektórzy nie ruszają 19nors (deka/tren) z uwagi na gyno, niezależnie od poziomu hormonów.

Tak na marginesie - jeśli przy 500mg/wk bolda zbijałeś jeszcze estrogeny przy pomocy letro i były w normie- to dziwne, ale nie można wykluczyć, że bardzo mocno aromatyzujesz. Jak dawkowałeś letro?
Objawy bolowe i swedzenie ustapilo ale guzek pozostal. PRzeczytalem ze na taki objaw dobry jest tamoxifen - bralem40 mg przez 4 dni, 20 przez 4 i przez kolejne 14 dni bralem/biore 10mg. Niestety guzek wciaz wyczwalny i nie zmienil sie wcale. Czy kotnunowac branie tamoxifenu czy sprawa przegrana?
Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.
Moim zdaniem już Ci się nie pomniejszy jeśli nie pomógł tamoxifen przez te pare tygodni.

Mozesz zobić sobie następny cykl na masteronie - jest to pierwotnie lek na raka piersi (SERM jak tamoxifen) i są osoby twierdzące, że cofnął im gyno, ale jest to mały % użytkowników.
jao
Posty: 37
Rejestracja: 11 kwietnia 2021, 20:07 - ndz
Miałem podobny problem z gino
też byłem bardzo przejęty
po odstawieniu w moim przypadku testosteronu, guzek który miałem ok 1cm średnicy
zniknął mi po upływie ok 2-3 miesięcy
nie stosowałem żadnych środków w tym czasie
więc może warto dać sobie trochę czasu a organizm sam sobie poradzi?!
Dietetyk-Andrula
Posty: 2932
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Tak jesli czujesz guzek to gino.

Najlepiej wtedy wziac exe 1 tab co 2 dzien jesli nie zejdzie.
- letro 1 tab raz na tydzien (1/2 tab x 2 w tygodniu (co drugi dzień)).
Jesli nie zejdzie trzeba isc przeswietlic.

Oczywiscie zarowne exe czy letro zawsze do posilku z tluszczami .

Jeśli temat jest od dłuższego czasu to niestety są małe szanse na naprawę
Jeśli chciałbyś zmaksymalizować swoją sylwetkę,w jak najszybszym czasie, mieć stały kontakt 24/7, robić to mądrze i NAJskuteczniej, jak tylko to możliwe[...] - Współpraca 1:1 jest dla Ciebie, po więcej info napisz prywatną wiadomość :geek: D.A.
franki
Posty: 17
Rejestracja: 24 września 2021, 20:40 - pt
Forin pisze: 02 grudnia 2022, 18:38 - pt
50% ogółu facetów posiada gruczoły tzw. gyno. Chodzi o to, aby się nie powiększały.

Gyno mogło się powiększyć tutaj od zwiększonych estrogenów lub prolaktyny. (w tym przypadku - bo generalnie również od np. igf-1).

Byłeś już wcześniej na dece? W praktyce niektórzy nie ruszają 19nors (deka/tren) z uwagi na gyno, niezależnie od poziomu hormonów.

Tak na marginesie - jeśli przy 500mg/wk bolda zbijałeś jeszcze estrogeny przy pomocy letro i były w normie- to dziwne, ale nie można wykluczyć, że bardzo mocno aromatyzujesz. Jak dawkowałeś letro?


Moim zdaniem już Ci się nie pomniejszy jeśli nie pomógł tamoxifen przez te pare tygodni.

Mozesz zobić sobie następny cykl na master onie - jest to pierwotnie lek na raka piersi (SERM jak tamoxifen) i są osoby twierdzące, że cofnął im gyno, ale jest to mały % użytkowników.
Czesc, dzieki za odpowiedz,
tak do nie moj pierwsyz cykl na dece. wczesniej tez sie zdarzylo takie swedzenie, ale guzki sie nie pojawily. myslalem ze to jakies moje przewrazliwienie, ale moze faktycznie deka wywoluje taki objaw.
Letr mam plynne (5mg/10ml), rozcienczone w proporci 1:25, i bralem dawke 0.2 ml. na poczatku malutko - 1/tydzien. Po rozpczeciu sie objawow bralem codziennie przez moze 3 tygodnie. Jak poszly badania to estro bylo 116 (N:41-159) wiec norma ale wciaz duzo.
To pewnie, w przyszlosci, pozostaje mi branie letro systematycznie podczas cyklu i monitorowanie estro

Jeszcze jedno pytanko, jak teraz juz bralem tamoxifen, musze go wcaiz podawac do odbloku czy juz wystarczy hcg a pozniej clomid? Odblok chcialem zaczac tak dwa tygodnie po ostatniej iniekcji, zeby poziom tescia troche opadl. To dobra strategia czy mozna od razu HCG?
ODPOWIEDZ