Terapia testosteronem -libido, erekcja

BodyHelp
Posty: 484
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
Hej,
Tak jak wyżej kolega pisze może spaść.

Estro bym już trzymał jak jest, też jest anaboliczne :) jeżeli Twoje samopoczucie jest dobre to nic bym tu nie zmieniał.

Każdy ma tam swoje "widełki" przy których się najlepiej czuje jeśli chodzi o estradiol jak i prolaktynę.
Dietetyk-Andrula
Posty: 1739
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Marrammar pisze: 04 lipca 2022, 17:27 - pn Hej. Kolejne wyniki.

Symex pol tabl wzialem w środę.

SHBG dalej spadło. Master tez był ost raz w środę 100mg.
Czy masteron tak obniża shbg? Jeśli nie to co?

Juz nie kombinuje, biore tylko test i dhea w iniekcji.
Teraz jest w miare ok, tylko zaczerwieniona twarz, uderzenia gorąca no i podwyższone ciśnienie. Może estro powinno byc jeszcze niżej?

Pozdro
Hejj,

Nie musisz aż tak tym się przejmować shbg.. coś za coś

Jak ten symex w końcu stosujesz?
Estro już jest za nisko, więc wydłuż stosowanie exe, lub zmniejsz dawke, lub powiedź mi kiedy zrobileś badania, bo symex przyjąłeś w środę.

Estro trzymaj delikatnie wyżej, bo masz Test prawie 2x ponad.

Albo masz bardzo dobry symex, albo mocno na niego reagujesz.

Co do zaczerwienia i uderzenia gorąca, to tutaj acard z rana może pomóc + dużo wody 6-7 l dziennie i dodać cardio 20 min x 7

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
Dietetyk-Andrula pisze: 05 lipca 2022, 04:56 - wt
Marrammar pisze: 04 lipca 2022, 17:27 - pn Hej. Kolejne wyniki.

Symex pol tabl wzialem w środę.

SHBG dalej spadło. Master tez był ost raz w środę 100mg.
Czy masteron tak obniża shbg? Jeśli nie to co?

Juz nie kombinuje, biore tylko test i dhea w iniekcji.
Teraz jest w miare ok, tylko zaczerwieniona twarz, uderzenia gorąca no i podwyższone ciśnienie. Może estro powinno byc jeszcze niżej?

Pozdro
Hejj,

Nie musisz aż tak tym się przejmować shbg.. coś za coś

Jak ten symex w końcu stosujesz?
Estro już jest za nisko, więc wydłuż stosowanie exe, lub zmniejsz dawke, lub powiedź mi kiedy zrobileś badania, bo symex przyjąłeś w środę.

Estro trzymaj delikatnie wyżej, bo masz Test prawie 2x ponad.

Albo masz bardzo dobry symex, albo mocno na niego reagujesz.

Co do zaczerwienia i uderzenia gorąca, to tutaj acard z rana może pomóc + dużo wody 6-7 l dziennie i dodać cardio 20 min x 7

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.

Symex apteczny. pol tabl 2x w tygodniu.

Estro jest w gornych granicach zakresu. Powinien byc wyzej? Bo test jest wysoko? Zaznaczam ze nie zalezy mi na budowaniu sylwetki. Chce die pozbyc zaczerwienienia...

Pol tabl symexu wzialem w srode a w pon byly badania.
Pozdr
Steroidologia
Posty: 3516
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Marrammar pisze: 04 lipca 2022, 17:27 - pn Hej. Kolejne wyniki.

Symex pol tabl wzialem w środę.

SHBG dalej spadło. Master tez był ost raz w środę 100mg.
Czy masteron tak obniża shbg? Jeśli nie to co?

Juz nie kombinuje, biore tylko test i dhea w iniekcji.
Teraz jest w miare ok, tylko zaczerwieniona twarz, uderzenia gorąca no i podwyższone ciśnienie. Może estro powinno byc jeszcze niżej?

Pozdro
Sam tesosteron obniża SHGB to normalne do tego masteron to już w ogóle : )
Zostań na Teściu i DHEA - przez 4 tyg ok nic więcej nie rób , estro ok teraz - ale brałeś masteron i symex
jakie masz dawki teścia ?
Steroidologia
Posty: 3516
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Steroidologia pisze: 05 lipca 2022, 13:50 - wt
Marrammar pisze: 04 lipca 2022, 17:27 - pn Hej. Kolejne wyniki.

Symex pol tabl wzialem w środę.

SHBG dalej spadło. Master tez był ost raz w środę 100mg.
Czy masteron tak obniża shbg? Jeśli nie to co?

Juz nie kombinuje, biore tylko test i dhea w iniekcji.
Teraz jest w miare ok, tylko zaczerwieniona twarz, uderzenia gorąca no i podwyższone ciśnienie. Może estro powinno byc jeszcze niżej?

Pozdro
Sam tesosteron obniża SHGB to normalne do tego masteron to już w ogóle : )
Zostań na Teściu i DHEA - przez 4 tyg ok nic więcej nie rób , estro ok teraz - ale brałeś masteron i symex
jakie masz dawki teścia ?

PS na następny raz zrób lipidogram i morfologie - bo te symptomy mogą być związane z czymś innym

dodaj do diety 1500 mg lizyny ok rozbita na 3 dawki
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
Steroidologia pisze: 05 lipca 2022, 13:51 - wt
Steroidologia pisze: 05 lipca 2022, 13:50 - wt
Marrammar pisze: 04 lipca 2022, 17:27 - pn Hej. Kolejne wyniki.

Symex pol tabl wzialem w środę.

SHBG dalej spadło. Master tez był ost raz w środę 100mg.
Czy masteron tak obniża shbg? Jeśli nie to co?

Juz nie kombinuje, biore tylko test i dhea w iniekcji.
Teraz jest w miare ok, tylko zaczerwieniona twarz, uderzenia gorąca no i podwyższone ciśnienie. Może estro powinno byc jeszcze niżej?

Pozdro
Sam tesosteron obniża SHGB to normalne do tego masteron to już w ogóle : )
Zostań na Teściu i DHEA - przez 4 tyg ok nic więcej nie rób , estro ok teraz - ale brałeś masteron i symex
jakie masz dawki teścia ?

PS na następny raz zrób lipidogram i morfologie - bo te symptomy mogą być związane z czymś innym

dodaj do diety 1500 mg lizyny ok rozbita na 3 dawki
Lipidy robione kilka dni temu
Załączniki
Screenshot_20220629-192112_Drive.jpg
(458.23 KiB) Nie pobierany
Steroidologia
Posty: 3516
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Marrammar pisze: 05 lipca 2022, 15:11 - wt
Steroidologia pisze: 05 lipca 2022, 13:51 - wt
Steroidologia pisze: 05 lipca 2022, 13:50 - wt

Sam tesosteron obniża SHGB to normalne do tego masteron to już w ogóle : )
Zostań na Teściu i DHEA - przez 4 tyg ok nic więcej nie rób , estro ok teraz - ale brałeś masteron i symex
jakie masz dawki teścia ?

PS na następny raz zrób lipidogram i morfologie - bo te symptomy mogą być związane z czymś innym

dodaj do diety 1500 mg lizyny ok rozbita na 3 dawki
Lipidy robione kilka dni temu
No ten HDL nisko i to wina masteronu jest , kiedy odstawiłeś masteron ?
masz też badanie morfologii? wrzuć proszę

ja myślę że te dawki 75-100 mg teścia raz na 5 dni będą najlepszą opcją - tylko trzeba dać trochę czasu dla hrmonów żeby sie uregulowały wtedy , blokery też będą zbędne - wskakuj na acard 75 z rana i lizynę 1500 mg / dobę
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
Steroidologia pisze: 06 lipca 2022, 10:51 - śr
Marrammar pisze: 05 lipca 2022, 15:11 - wt
Steroidologia pisze: 05 lipca 2022, 13:51 - wt


PS na następny raz zrób lipidogram i morfologie - bo te symptomy mogą być związane z czymś innym

dodaj do diety 1500 mg lizyny ok rozbita na 3 dawki
Lipidy robione kilka dni temu
No ten HDL nisko i to wina masteronu jest , kiedy odstawiłeś masteron ?
masz też badanie morfologii? wrzuć proszę

ja myślę że te dawki 75-100 mg teścia raz na 5 dni będą najlepszą opcją - tylko trzeba dać trochę czasu dla hrmonów żeby sie uregulowały wtedy , blokery też będą zbędne - wskakuj na acard 75 z rana i lizynę 1500 mg / dobę
Master w zadadzie to były dwa strzały po powrocie. Drugi strzał w poniedziałek a lipidy w środe.
Bede zmniejszał test tak jak pisałeś.
Załączniki
Screenshot_20220624-195459_Drive.jpg
(191.25 KiB) Nie pobierany
Steroidologia
Posty: 3516
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Marrammar pisze: 06 lipca 2022, 15:03 - śr
Steroidologia pisze: 06 lipca 2022, 10:51 - śr
Marrammar pisze: 05 lipca 2022, 15:11 - wt

Lipidy robione kilka dni temu
No ten HDL nisko i to wina masteronu jest , kiedy odstawiłeś masteron ?
masz też badanie morfologii? wrzuć proszę

ja myślę że te dawki 75-100 mg teścia raz na 5 dni będą najlepszą opcją - tylko trzeba dać trochę czasu dla hrmonów żeby sie uregulowały wtedy , blokery też będą zbędne - wskakuj na acard 75 z rana i lizynę 1500 mg / dobę
Master w zadadzie to były dwa strzały po powrocie. Drugi strzał w poniedziałek a lipidy w środe.
Bede zmniejszał test tak jak pisałeś.

No wiesz każdy organizm jest inny , masz wyższa hemoglobinę to może być przyczyna , wskakuj na to co napisałem pij więcej wody i po 3- 4 tyg zobaczymy
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
Hej, wyniki dhea. Co ciekawe po tabletkach ładnie mi podskoczyło do góty, po iniekcjach prawie nic.
Załączniki
Screenshot_20220713-071355_Drive.jpg
(56.89 KiB) Nie pobierany
ODPOWIEDZ