Terapia testosteronem -libido, erekcja

Dietetyk-Andrula
Posty: 1739
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Marrammar pisze: 05 sierpnia 2022, 20:55 - pt Super, dzieki.

Czyli jesli mam cypio 200mg/ml to w rzeczywistosci jest tego 140mg/ml? Wtedy biorac 0,1ml ed bralem nie 20mg a 14mg test?
To samo z prop 100mg/ml to jest tam 80mg/ml?

A ja wrzucę akumulacje i narastanie test cypio. Znalezione w necie. Dawki ed po 20mg.
No nie do końca 200 to 200, a 140 to 140.. zależy od labu i jak jest zrobione..

Za pewne brałeś 20mg, jeśli jest w fiolce rzeczywiście tyle ile napisane.

Druga sprawa, zależy jak konwertujesz Test, dlatego fajnie brać Proviorn.

Trzecia sprawa, najłatwiej sprawdzić po 24h od iniekcji na wynik w labu Testosteronu, jak po 20mg masz wynik, wtedy wiesz czy zwiększać czy nie.

Pozdrawiam, życzę dobrego dnia - D.A.
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
Ja pisze teoretycznie w idealnych warunkach. Nie chce wg tego ustalać dawek. Ja np biorąc 20mg ed cypio mam test ~40 gdzie gorna granica labu to 30.

Pisząc że brałem 20mg, tak naprawde było to 14mg. Zakładając oczywiście prawdziwe stężenia.
Genno
Posty: 85
Rejestracja: 06 lipca 2021, 13:31 - wt
Trochę za bardzo to analizujesz. Weź pod uwagę, że organizm człowieka wytwarza od 4 do 7mg dzień. Gdzie ta ostatnia wartość jest dla genetycznych freaków. Niektórzy pewnie jeszcze mniej produkują. Tak więc te twoje 20/14 może być dla ciebie nawet trzykrotnoscia tego co sam produkujesz. Co tego, że w pompujesz w siebie 500mg, jak od pewnego momentu poziom wolnego T się zatrzyma, a nadmiar pójdzie w shbg i E2.
Dietetyk-Andrula
Posty: 1739
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Marrammar pisze: 06 sierpnia 2022, 16:13 - sob Ja pisze teoretycznie w idealnych warunkach. Nie chce wg tego ustalać dawek. Ja np biorąc 20mg ed cypio mam test ~40 gdzie gorna granica labu to 30.

Pisząc że brałem 20mg, tak naprawde było to 14mg. Zakładając oczywiście prawdziwe stężenia.
Cóż teoretycznie dochodzą jeszcze wiele czynników, więc ciężko to w ten sposób ocenić, lecz patrząc jedynie pod względem iniekcji to możemy i tak założyć.

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
Hej.
Czym może być spowodowana nagła utrata sil? Czuje się wtedy senny, mięśnie jakby odrętwiałe. Po prostu niemoc żeby cokolwiek zrobić. Jest tak kilka godzin po iniekcji testosteronu.

Mam tak często i nie wiem o co chodzi. Może być ze estradiol mi spadł za bardzo? Od jakiś 2 tyg zacząłem brać pól tabletki symexu co 2 dni.
BodyHelp
Posty: 484
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
Marrammar pisze: 12 sierpnia 2022, 20:40 - pt Hej.
Czym może być spowodowana nagła utrata sil? Czuje się wtedy senny, mięśnie jakby odrętwiałe. Po prostu niemoc żeby cokolwiek zrobić. Jest tak kilka godzin po iniekcji testosteronu.

Mam tak często i nie wiem o co chodzi. Może być ze estradiol mi spadł za bardzo? Od jakiś 2 tyg zacząłem brać pól tabletki symexu co 2 dni.

Hej,
Zaczęło się dziać na jakimś nowym opakowaniu testa, czy cały czas? Czy odkąd zacząłeś brać exe?

Musiałbyś zrobić badania- nie zrobimy nic bez tego.

Pozdrawiam serdecznie 😀
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
BodyHelp pisze: 12 sierpnia 2022, 21:35 - pt
Marrammar pisze: 12 sierpnia 2022, 20:40 - pt Hej.
Czym może być spowodowana nagła utrata sil? Czuje się wtedy senny, mięśnie jakby odrętwiałe. Po prostu niemoc żeby cokolwiek zrobić. Jest tak kilka godzin po iniekcji testosteronu.

Mam tak często i nie wiem o co chodzi. Może być ze estradiol mi spadł za bardzo? Od jakiś 2 tyg zacząłem brać pól tabletki symexu co 2 dni.

Hej,
Zaczęło się dziać na jakimś nowym opakowaniu testa, czy cały czas? Czy odkąd zacząłeś brać exe?

Musiałbyś zrobić badania- nie zrobimy nic bez tego.

Pozdrawiam serdecznie 😀


No właśnie jak przeszedłem na prop. W tym samym czasie zacząłem brać exe. Musze poczekać aż będę mógł zrobić badania.
Teraz mi ciężko ocenić bo czasem mam to w dzień jak wezmę exe a czasem nie. Zastanawiałem się tylko czy to nie jest czasem, efekt niskiego estro.
BodyHelp
Posty: 484
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
Marrammar pisze: 12 sierpnia 2022, 21:52 - pt
BodyHelp pisze: 12 sierpnia 2022, 21:35 - pt
Marrammar pisze: 12 sierpnia 2022, 20:40 - pt Hej.
Czym może być spowodowana nagła utrata sil? Czuje się wtedy senny, mięśnie jakby odrętwiałe. Po prostu niemoc żeby cokolwiek zrobić. Jest tak kilka godzin po iniekcji testosteronu.

Mam tak często i nie wiem o co chodzi. Może być ze estradiol mi spadł za bardzo? Od jakiś 2 tyg zacząłem brać pól tabletki symexu co 2 dni.

Hej,
Zaczęło się dziać na jakimś nowym opakowaniu testa, czy cały czas? Czy odkąd zacząłeś brać exe?

Musiałbyś zrobić badania- nie zrobimy nic bez tego.

Pozdrawiam serdecznie 😀


No właśnie jak przeszedłem na prop. W tym samym czasie zacząłem brać exe. Musze poczekać aż będę mógł zrobić badania.
Teraz mi ciężko ocenić bo czasem mam to w dzień jak wezmę exe a czasem nie. Zastanawiałem się tylko czy to nie jest czasem, efekt niskiego estro.
Hmm to odstaw na kilka dni exe o zobaczymy, czy będzie poprawa.
Potem jak coś wdrożysz nieco rzadziej.

Pozdrawiam serdecznie.
Marrammar
Posty: 137
Rejestracja: 22 marca 2022, 16:42 - wt
Tak własnie zrobiłem. Dzis już nie biorę
BodyHelp
Posty: 484
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
Marrammar pisze: 12 sierpnia 2022, 22:40 - pt Tak własnie zrobiłem. Dzis już nie biorę
Daj znać za kilka dni jak się czujesz.
Jestem ciekaw, czy objawy przejdą.

Trzymaj się! :)
ODPOWIEDZ