Bieganie - doping

biegacz
Posty: 518
Rejestracja: 01 października 2021, 12:43 - pt
biegacz pisze: 24 listopada 2022, 09:23 - czw
Dietetyk-Andrula pisze: 23 listopada 2022, 22:29 - śr
biegacz pisze: 23 listopada 2022, 21:44 - śr
Trt pewnie zacznę od styczeń luty. Zapewne meldonium wjedzie actovegin, tad, milgamma czyli nic inwazyjnie. Na lipiec żeby zrobić jakiś dobry wynik. Kusi żeby kiedyś trochę mocniejsze środki wziąć bardziej pod sylwetkę ale kłóci się to z bieganiem, więc póki jeszcze jako takie wyniki są to cały czas odkładam to 😎🏃💪
No i z drugiej strony nadmiar masy do sprintów też tego nie widzę dobrze :D Cóż fajnie że dobrze tak wyszedłeś, bo jaki okres czasu byłeś na cyklu ?
Pod sprint to jeszcze miało by sens ale ja biegam długodystansowe,a przy tym to strzał w kolano.

Około półtora roku byłem na testosteronie. Czuje się dobrze, normalnie ale ostatnie badanie testosteronu no to słabo wyszło, chyba około 400 więc szału nie ma. Ciekawi mnie czy jeszcze organizm go podniesie. Generalnie samopoczucie jest luks
Steroidologia
Posty: 3753
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
biegacz pisze: 24 listopada 2022, 09:23 - czw
Dietetyk-Andrula pisze: 23 listopada 2022, 22:29 - śr
biegacz pisze: 23 listopada 2022, 21:44 - śr
Trt pewnie zacznę od styczeń luty. Zapewne meldonium wjedzie actovegin, tad, milgamma czyli nic inwazyjnie. Na lipiec żeby zrobić jakiś dobry wynik. Kusi żeby kiedyś trochę mocniejsze środki wziąć bardziej pod sylwetkę ale kłóci się to z bieganiem, więc póki jeszcze jako takie wyniki są to cały czas odkładam to 😎🏃💪
No i z drugiej strony nadmiar masy do sprintów też tego nie widzę dobrze :D Cóż fajnie że dobrze tak wyszedłeś, bo jaki okres czasu byłeś na cyklu ?
Około półtora roku byłem na testosteronie. Czuje się dobrze, normalnie ale ostatnie badanie testosteronu no to słabo wyszło, chyba około 400 więc szału nie ma. Ciekawi mnie czy jeszcze organizm go podniesie. Generalnie samopoczucie jest luks
teraz 400 to maja 20 latkowie :lol: :lol: więc nowe pokolenie rośnie bardzo silne i sprawne :lol: :lol:
Dietetyk-Andrula
Posty: 2481
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
biegacz pisze: 24 listopada 2022, 09:23 - czw
Dietetyk-Andrula pisze: 23 listopada 2022, 22:29 - śr
biegacz pisze: 23 listopada 2022, 21:44 - śr
Trt pewnie zacznę od styczeń luty. Zapewne meldonium wjedzie actovegin, tad, milgamma czyli nic inwazyjnie. Na lipiec żeby zrobić jakiś dobry wynik. Kusi żeby kiedyś trochę mocniejsze środki wziąć bardziej pod sylwetkę ale kłóci się to z bieganiem, więc póki jeszcze jako takie wyniki są to cały czas odkładam to 😎🏃💪
No i z drugiej strony nadmiar masy do sprintów też tego nie widzę dobrze :D Cóż fajnie że dobrze tak wyszedłeś, bo jaki okres czasu byłeś na cyklu ?
Około półtora roku byłem na testosteronie. Czuje się dobrze, normalnie ale ostatnie badanie testosteronu no to słabo wyszło, chyba około 400 więc szału nie ma. Ciekawi mnie czy jeszcze organizm go podniesie. Generalnie samopoczucie jest luks
a pamietasz ile miales przed cyklem?
Dietetyk-Andrula
Posty: 2481
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
Steroidologia pisze: 24 listopada 2022, 20:22 - czw
biegacz pisze: 24 listopada 2022, 09:23 - czw
Dietetyk-Andrula pisze: 23 listopada 2022, 22:29 - śr

No i z drugiej strony nadmiar masy do sprintów też tego nie widzę dobrze :D Cóż fajnie że dobrze tak wyszedłeś, bo jaki okres czasu byłeś na cyklu ?
Około półtora roku byłem na testosteronie. Czuje się dobrze, normalnie ale ostatnie badanie testosteronu no to słabo wyszło, chyba około 400 więc szału nie ma. Ciekawi mnie czy jeszcze organizm go podniesie. Generalnie samopoczucie jest luks
teraz 400 to maja 20 latkowie :lol: :lol: więc nowe pokolenie rośnie bardzo silne i sprawne :lol: :lol:
No dokładnie, już wystarczy spojrzeć że idzie to w tę stronę, mniejsza jest ta "męskość"
A tak jak mówimy, to takie są przypuszczenia że człowiek by wyglądał tak za 1000lat, jeśli wiadome będą ciągle takie czasy jakie mamy i dobrobyt.
Obrazek
Awatar użytkownika
Forin
Posty: 1707
Rejestracja: 28 czerwca 2021, 08:16 - pn
biegacz pisze: 23 listopada 2022, 12:46 - śr
Dopiero zobaczyłem pytanie 😏 testosteron off już od końca wakacji. Teraz zrobiłem dziesięć jednostek treningowych pod rząd bez biegania. Squash siłownia drile pod technikę biegową i nie mam problemu z regeneracja ale nie ukrywam że bardzo dbam o jakość pożywienia i sen(przez miesiąc tylko raz marnie spałem). Garmin mi pokazuje że śpię jak mistrz 😆, fajny ma algorytm pomiaru jakości snu.

Obrazek
Świetne wyniki snu. Jak to wygląda w godzinach? Ile musisz spać godzin,aby algorytm to tak interpretował? Masz możliwość podglądu faz snu w apce? Masz jakieś patenty na tak dobry sen?
biegacz
Posty: 518
Rejestracja: 01 października 2021, 12:43 - pt
Forin pisze: 24 listopada 2022, 22:29 - czw
biegacz pisze: 23 listopada 2022, 12:46 - śr
Dopiero zobaczyłem pytanie 😏 testosteron off już od końca wakacji. Teraz zrobiłem dziesięć jednostek treningowych pod rząd bez biegania. Squash siłownia drile pod technikę biegową i nie mam problemu z regeneracja ale nie ukrywam że bardzo dbam o jakość pożywienia i sen(przez miesiąc tylko raz marnie spałem). Garmin mi pokazuje że śpię jak mistrz 😆, fajny ma algorytm pomiaru jakości snu.

Obrazek
Świetne wyniki snu. Jak to wygląda w godzinach? Ile musisz spać godzin,aby algorytm to tak interpretował? Masz możliwość podglądu faz snu w apce? Masz jakieś patenty na tak dobry sen?
Obrazek

Śpię od poniedziałku do piątku po 7h średnio, sobota niedziela po 8h. W moim wypadku podstawą jest zasypiać w tych samych godzinach i nie przesadzać z alkoholem bo alko bardzo jakość snu zaburza.
Dietetyk-Andrula
Posty: 2481
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
biegacz pisze: 25 listopada 2022, 10:52 - pt
Forin pisze: 24 listopada 2022, 22:29 - czw
biegacz pisze: 23 listopada 2022, 12:46 - śr
Dopiero zobaczyłem pytanie 😏 testosteron off już od końca wakacji. Teraz zrobiłem dziesięć jednostek treningowych pod rząd bez biegania. Squash siłownia drile pod technikę biegową i nie mam problemu z regeneracja ale nie ukrywam że bardzo dbam o jakość pożywienia i sen(przez miesiąc tylko raz marnie spałem). Garmin mi pokazuje że śpię jak mistrz 😆, fajny ma algorytm pomiaru jakości snu.

Obrazek
Świetne wyniki snu. Jak to wygląda w godzinach? Ile musisz spać godzin,aby algorytm to tak interpretował? Masz możliwość podglądu faz snu w apce? Masz jakieś patenty na tak dobry sen?
Obrazek

Śpię od poniedziałku do piątku po 7h średnio, sobota niedziela po 8h. W moim wypadku podstawą jest zasypiać w tych samych godzinach i nie przesadzać z alkoholem bo alko bardzo jakość snu zaburza.
No i pięknie, pewnie kawy po 16 też nie pijesz i raczej też unikasz światła niebieskiego niedaleko snu?
biegacz
Posty: 518
Rejestracja: 01 października 2021, 12:43 - pt
Dietetyk-Andrula pisze: 25 listopada 2022, 18:50 - pt
biegacz pisze: 25 listopada 2022, 10:52 - pt
Forin pisze: 24 listopada 2022, 22:29 - czw

Świetne wyniki snu. Jak to wygląda w godzinach? Ile musisz spać godzin,aby algorytm to tak interpretował? Masz możliwość podglądu faz snu w apce? Masz jakieś patenty na tak dobry sen?
Obrazek

Śpię od poniedziałku do piątku po 7h średnio, sobota niedziela po 8h. W moim wypadku podstawą jest zasypiać w tych samych godzinach i nie przesadzać z alkoholem bo alko bardzo jakość snu zaburza.
No i pięknie, pewnie kawy po 16 też nie pijesz i raczej też unikasz światła niebieskiego niedaleko snu?
Kawę nie raz wypije jeszcze nawet po 18 a przed snem prawie zawsze gapię się w telefon😃. Osobiście nie czuje jakiegoś pobudzenia po kawie, bardziej dla walorów smakowych ja spożywam 😎
Dietetyk-Andrula
Posty: 2481
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
biegacz pisze: 27 listopada 2022, 16:10 - ndz
Dietetyk-Andrula pisze: 25 listopada 2022, 18:50 - pt
biegacz pisze: 25 listopada 2022, 10:52 - pt

Obrazek

Śpię od poniedziałku do piątku po 7h średnio, sobota niedziela po 8h. W moim wypadku podstawą jest zasypiać w tych samych godzinach i nie przesadzać z alkoholem bo alko bardzo jakość snu zaburza.
No i pięknie, pewnie kawy po 16 też nie pijesz i raczej też unikasz światła niebieskiego niedaleko snu?
Kawę nie raz wypije jeszcze nawet po 18 a przed snem prawie zawsze gapię się w telefon😃. Osobiście nie czuje jakiegoś pobudzenia po kawie, bardziej dla walorów smakowych ja spożywam 😎
Czaje, to możesz spróbować czy byś tego nie poprawił jeszcze lepiej byś nie spał :D

Kawke w takim razie możesz bezkofeinową dokupić : ] zawsze to mniej uzależnień :D
Steroidologia
Posty: 3753
Rejestracja: 30 września 2019, 20:44 - pn
Forin pisze: 24 listopada 2022, 22:29 - czw
biegacz pisze: 23 listopada 2022, 12:46 - śr
Dopiero zobaczyłem pytanie 😏 testosteron off już od końca wakacji. Teraz zrobiłem dziesięć jednostek treningowych pod rząd bez biegania. Squash siłownia drile pod technikę biegową i nie mam problemu z regeneracja ale nie ukrywam że bardzo dbam o jakość pożywienia i sen(przez miesiąc tylko raz marnie spałem). Garmin mi pokazuje że śpię jak mistrz 😆, fajny ma algorytm pomiaru jakości snu.

Obrazek
Świetne wyniki snu. Jak to wygląda w godzinach? Ile musisz spać godzin,aby algorytm to tak interpretował? Masz możliwość podglądu faz snu w apce? Masz jakieś patenty na tak dobry sen?
Wiesz co tu chodzi o jakość snu - tak zwany pełnie snu
patenty to
jedzenie
brak stresu
trening

:) proste co : )
ODPOWIEDZ