hejssik - dziennik treningowy

Dietetyk-Andrula
Posty: 2107
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
hejssik pisze: 04 września 2022, 22:09 - ndz
Dietetyk-Andrula pisze: 04 września 2022, 21:56 - ndz
hejssik pisze: 31 sierpnia 2022, 09:14 - śr

Zmiany zostały wprowadzone, jakie dawki tej ashwa i magnezu po treningu? Co do tematu to będzie aktywnie, jak coś robić to konkretnie więc działamy pełną parą :)
Ashwa 400mg po trg i 400mg przed snem
Magnez 250mg po trg i 250mg przed snem

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.
Ok dawki zapisane. Zostać przy tych 3100 kcal w tym tygodniu czy coś zwiększyć? Skok wagi był dość duży wiec chyba zostanę? Z góry dzięki za rade i pozdrawiam :)
To zależy, ja bym zmniejszył, wiadome że teraz mocno woda podejdzie itd.

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
Raportujemy :)

Waga na czczo pokazała 79,8 kg różnica między tamtym tygodniem to +1.6 kg nie ukrywam, że znowu jestem zaskoczony takim dużym skokiem.

Tydzień mega przepracowany, kalorie na poziomie ~3200 kcal. Dzienna aktywność na poziomie 8-10 km na nogach (praca) + 5 ciężkich treningów 1.5-2h gdzie naprawdę nie próżnuje tylko ostro działam - wjechało 2x PUSH 2x PULL i LEGS gdzie LEGS był najcięższym jak to z natury bywa :)

Suplementacja bez zmian jedynie od zeszłej soboty biorę 0.5 exe co 2 dni zgodnie z moim harmonogramem. Mija dopiero drugi tydzień na SAA wiec jeszcze tydzień i badania :D

Żeby rozruszać trochę mój dzienniczek będę raportować 2 razy, w środy oraz niedziele gdzie niedziela będzie raportem tygodnia a środa połowiczny raporcik tak ogólnie co u mnie się dzieje :)

Standardowo pare fotek jak to wszystko idzie :D
Załączniki
6E5D107D-2AD1-403A-BF46-7F5CD9E10F15.jpeg
Plecki
(618.52 KiB) Nie pobierany
E8609226-0DF5-48D6-84A4-1D2362F5B78F.jpeg
Po treningu
(492.89 KiB) Nie pobierany
5C594B01-5DE2-4529-BFA9-76A8316F6E63.jpeg
Na czczo
(550.89 KiB) Nie pobierany
Dietetyk-Andrula
Posty: 2107
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
hejssik pisze: 11 września 2022, 12:31 - ndz Raportujemy :)

Waga na czczo pokazała 79,8 kg różnica między tamtym tygodniem to +1.6 kg nie ukrywam, że znowu jestem zaskoczony takim dużym skokiem.

Tydzień mega przepracowany, kalorie na poziomie ~3200 kcal. Dzienna aktywność na poziomie 8-10 km na nogach (praca) + 5 ciężkich treningów 1.5-2h gdzie naprawdę nie próżnuje tylko ostro działam - wjechało 2x PUSH 2x PULL i LEGS gdzie LEGS był najcięższym jak to z natury bywa :)

Suplementacja bez zmian jedynie od zeszłej soboty biorę 0.5 exe co 2 dni zgodnie z moim harmonogramem. Mija dopiero drugi tydzień na SAA wiec jeszcze tydzień i badania :D

Żeby rozruszać trochę mój dzienniczek będę raportować 2 razy, w środy oraz niedziele gdzie niedziela będzie raportem tygodnia a środa połowiczny raporcik tak ogólnie co u mnie się dzieje :)

Standardowo pare fotek jak to wszystko idzie :D
No i bardzo ładnie to wygląda. Wiadome waga idzie do góry po odwodnianiu i nabicie węglami.. przy tym jednak zalanie sylwetki , więc co ja proponuje to zmniejszenie WW wciąż, zbyt wysoki kcal.

Masa ma trwać 20 tyg, a nie 2 tyg :]

Pozdrawiam D.A.
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
Dietetyk-Andrula pisze: 11 września 2022, 19:49 - ndz
hejssik pisze: 11 września 2022, 12:31 - ndz Raportujemy :)

Waga na czczo pokazała 79,8 kg różnica między tamtym tygodniem to +1.6 kg nie ukrywam, że znowu jestem zaskoczony takim dużym skokiem.

Tydzień mega przepracowany, kalorie na poziomie ~3200 kcal. Dzienna aktywność na poziomie 8-10 km na nogach (praca) + 5 ciężkich treningów 1.5-2h gdzie naprawdę nie próżnuje tylko ostro działam - wjechało 2x PUSH 2x PULL i LEGS gdzie LEGS był najcięższym jak to z natury bywa :)

Suplementacja bez zmian jedynie od zeszłej soboty biorę 0.5 exe co 2 dni zgodnie z moim harmonogramem. Mija dopiero drugi tydzień na SAA wiec jeszcze tydzień i badania :D

Żeby rozruszać trochę mój dzienniczek będę raportować 2 razy, w środy oraz niedziele gdzie niedziela będzie raportem tygodnia a środa połowiczny raporcik tak ogólnie co u mnie się dzieje :)

Standardowo pare fotek jak to wszystko idzie :D
No i bardzo ładnie to wygląda. Wiadome waga idzie do góry po odwodnianiu i nabicie węglami.. przy tym jednak zalanie sylwetki , więc co ja proponuje to zmniejszenie WW wciąż, zbyt wysoki kcal.

Masa ma trwać 20 tyg, a nie 2 tyg :]

Pozdrawiam D.A.
W takim bądź razie zmniejszam węgle, czyli jedziemy ten tydzień na 330W 200B 50T :) nie ukrywam że na tych 3100-3200 wciąż jakiś taki głodny chodzę mimo że warzyw sporo, białko w każdym posiłku, syfu nie jem. Z węgli lecą płatki owsiane,jaglane,ryż basmati,kasza, owoce, po treningu jakieś ryżowe płatki czy cornflakes łatwo trawne. Z tłuszczy to jaja, awokado, oliwa z oliwek, masło orzechowe czy tez ryba typu łosoś/pstrąg tęczowy. Białko to głównie kura,wpc,wpi,jaja, czasem jakaś szynka czy tez jogurt typu skyr jako dodatek np do omleta owsianego.
Dietetyk-Andrula
Posty: 2107
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
hejssik pisze: 11 września 2022, 20:36 - ndz
Dietetyk-Andrula pisze: 11 września 2022, 19:49 - ndz
hejssik pisze: 11 września 2022, 12:31 - ndz Raportujemy :)

Waga na czczo pokazała 79,8 kg różnica między tamtym tygodniem to +1.6 kg nie ukrywam, że znowu jestem zaskoczony takim dużym skokiem.

Tydzień mega przepracowany, kalorie na poziomie ~3200 kcal. Dzienna aktywność na poziomie 8-10 km na nogach (praca) + 5 ciężkich treningów 1.5-2h gdzie naprawdę nie próżnuje tylko ostro działam - wjechało 2x PUSH 2x PULL i LEGS gdzie LEGS był najcięższym jak to z natury bywa :)

Suplementacja bez zmian jedynie od zeszłej soboty biorę 0.5 exe co 2 dni zgodnie z moim harmonogramem. Mija dopiero drugi tydzień na SAA wiec jeszcze tydzień i badania :D

Żeby rozruszać trochę mój dzienniczek będę raportować 2 razy, w środy oraz niedziele gdzie niedziela będzie raportem tygodnia a środa połowiczny raporcik tak ogólnie co u mnie się dzieje :)

Standardowo pare fotek jak to wszystko idzie :D
No i bardzo ładnie to wygląda. Wiadome waga idzie do góry po odwodnianiu i nabicie węglami.. przy tym jednak zalanie sylwetki , więc co ja proponuje to zmniejszenie WW wciąż, zbyt wysoki kcal.

Masa ma trwać 20 tyg, a nie 2 tyg :]

Pozdrawiam D.A.
W takim bądź razie zmniejszam węgle, czyli jedziemy ten tydzień na 330W 200B 50T :) nie ukrywam że na tych 3100-3200 wciąż jakiś taki głodny chodzę mimo że warzyw sporo, białko w każdym posiłku, syfu nie jem. Z węgli lecą płatki owsiane,jaglane,ryż basmati,kasza, owoce, po treningu jakieś ryżowe płatki czy cornflakes łatwo trawne. Z tłuszczy to jaja, awokado, oliwa z oliwek, masło orzechowe czy tez ryba typu łosoś/pstrąg tęczowy. Białko to głównie kura,wpc,wpi,jaja, czasem jakaś szynka czy tez jogurt typu skyr jako dodatek np do omleta owsianego.
Normalne, po długiej redukcji. I do końca masy powinieneś czuć ten głód.., jednak co z tego że będziesz mieć 4-5k kcal, jeśli szybciej się zalejesz nic nie zbudujesz i jeszcze będziesz musiał dodatkowo palić znów fat dłużej 2x..

Będziesz czuł głód to normalne i tak ma być :D

Dobrego dnia, pozdrawiam D.A.
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
No to nic nie zrobimy, powoli będziemy działać a głód trzeba przetrwać :) aktualnie 2800 kcal przy czym 330G węgli. Zobaczymy co waga pokaże w przyszłym tygodniu :D
Dietetyk-Andrula
Posty: 2107
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
hejssik pisze: 12 września 2022, 10:45 - pn No to nic nie zrobimy, powoli będziemy działać a głód trzeba przetrwać :) aktualnie 2800 kcal przy czym 330G węgli. Zobaczymy co waga pokaże w przyszłym tygodniu :D
Głód? O czym Ty mówisz, masz 330G węgli, niedawno na redukcji patrz ile miałeś. To trzeba docenić, że ma się aż tyle :)
A nie przetrwać heh. Wszystko to kwestia podejścia.

Czekam na dalsze raporty.

Pozdrawiam D.A. - Życzę dobrego dnia : ]
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
Środowy mały raport co tam u mnie :ugeek:

Siłowo idzie do przodu - powoli wracam do ciężarów z przed redukcji. 3 treningi w tym tygodniu zrobione, w niedziele wleciał PULL w poniedziałek PUSH i wtorek PULL. Dzisiaj dzień odpoczynku a jutro LEGS i w piątek mam zamiar jeszcze PUSH zrobić. Jedyne co zauważyłem to od niedzieli trzymam mniej kalorii i widzę trochę spadek energii - aktualna kaloryka około 2700 kcal.

A tak z innej beczki co do SAA , czy można wbijać testosteron poprzez insulinówkę z igłą 0.4x13mm podskórnie załóżmy w brzuch czy tkankę tłuszczową w pośladek? Dla mnie to by była mega opcja :D
Kolunio1
Posty: 409
Rejestracja: 06 września 2020, 14:02 - ndz
Tak można I jest kilka wątków na forum o tym. Wiele osób stosuje ta metodę, ale raczej przy TRT.
Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. Pozdrawiam serdecznie.
#carlos
Posty: 69
Rejestracja: 17 stycznia 2022, 14:34 - pn
Podając podskórnie ograniczenie stanowią większe ilości, bo wtedy zamiast ułatwienia zapewne będzie uciążliwej niż przy domięśniowych iniekcjach.
Osobiście staram się nie wstrzykiwać więcej niż 0,3ml na raz. Powstaje wtedy większy guzek, który niewspółmiernie dłużej się u mnie wchłania. Jednak 0,3ml x 7 dni = 2,1ml tygodniowo, więc wcale nie tak mało. I to wcale nie jest "sufit", bo można zamiast jednego robić dwa zastrzyki - pytanie gdzie dla kogo przechodzi granica plusów i minusów.
Dużo daje też znalezienie odpowiedniego miejsca, bo na brzuchu guzki czułem znacznie bardziej, niż na boczkach. Im więcej tłuszczu, tym więcej można tam zmieścić.
ODPOWIEDZ