hejssik - dziennik treningowy

hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
Witam serdecznie w moim dzienniku treningowym :)

Kilka słów o mnie, wiek 26 lat. Na siłowni ćwiczę od ponad 3 lat - do momentu założenia tego tematu naturalnie :evil: :mrgreen: Aktualnie zaczynam okres masowy. Poprzednio była trzy miesięczna redukcja która przebiegła pomyślnie - wiadomo można było dociąć do ostrych żył na brzuchu w okolicach pępka ale zawodowcem nie jestem, zawodów nie planuje, ćwiczę wyłącznie dla siebie wiec jestem zadowolony. Specjalne podziękowania dla dietetyka Andruli obecnego na tym forum gdyż sporo mi pomógł przy końcówce wycinki :) Ok przejdźmy do rzeczy - główne założenia.

Obecna waga 75,4 kg wzrost 174 cm
Dieta ~3300 kcal 500W 200B 50T + warzywa których nie liczę. Woda 7L +6g soli
Suplementy - omega 3, multiwitamina, wit. B z P5P, magnez, wit. D, cynk.
SAA - 250MG testosteron enan rozbity na dwa strzały po 125MG + HCG 300IU 3 razy w tygodniu.
Plan treningowy - PUSH PULL LEGS PUSH/PULL 4 dni w tygodniu.

Jest to mój pierwszy okres masowy na środkach wiec chciałbym wykorzystać go jak najlepiej i jednocześnie podzielić się z wami tymi przygodami :D w załączniku wstawiam aktualne zdjęcia sylwetki - jedna przed treningiem naczczo druga po treningu i przedtreningowym posiłkiem :) pozdrawiam i działamy! :twisted:

:arrow: PS. Raport będzie co tydzień wraz ze zdjęciem zmian w sylwetce.
Załączniki
AF4706B3-02CE-41E9-9570-26F269343C21.jpeg
Po treningu
(584.38 KiB) Nie pobierany
E5D1D253-AA71-4508-86E6-2263AC6D3506.jpeg
Przed treningiem
(562.25 KiB) Nie pobierany
Dietetyk-Andrula
Posty: 2107
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
hejssik pisze: 28 sierpnia 2022, 12:58 - ndz Witam serdecznie w moim dzienniku treningowym :)

Kilka słów o mnie, wiek 26 lat. Na siłowni ćwiczę od ponad 3 lat - do momentu założenia tego tematu naturalnie :evil: :mrgreen: Aktualnie zaczynam okres masowy. Poprzednio była trzy miesięczna redukcja która przebiegła pomyślnie - wiadomo można było dociąć do ostrych żył na brzuchu w okolicach pępka ale zawodowcem nie jestem, zawodów nie planuje, ćwiczę wyłącznie dla siebie wiec jestem zadowolony. Specjalne podziękowania dla dietetyka Andruli obecnego na tym forum gdyż sporo mi pomógł przy końcówce wycinki :) Ok przejdźmy do rzeczy - główne założenia.

Obecna waga 75,4 kg wzrost 174 cm
Dieta ~3300 kcal 500W 200B 50T + warzywa których nie liczę. Woda 7L +6g soli
Suplementy - omega 3, multiwitamina, wit. B z P5P, magnez, wit. D, cynk.
SAA - 250MG testosteron enan rozbity na dwa strzały po 125MG + HCG 300IU 3 razy w tygodniu.
Plan treningowy - PUSH PULL LEGS PUSH/PULL 4 dni w tygodniu.

Jest to mój pierwszy okres masowy na środkach wiec chciałbym wykorzystać go jak najlepiej i jednocześnie podzielić się z wami tymi przygodami :D w załączniku wstawiam aktualne zdjęcia sylwetki - jedna przed treningiem naczczo druga po treningu i przedtreningowym posiłkiem :) pozdrawiam i działamy! :twisted:

:arrow: PS. Raport będzie co tydzień wraz ze zdjęciem zmian w sylwetce.

Hej, myśle że ten dzienniczek może bardzo nieźle ruszyć - jeśli będzie aktywnie prowadzony to na pewno postaram się o prezent z mojej strony hehe : ]

Dzięki za nominacje o wsparcie, zawsze miło to się słyszy. Z tego co pamiętam kończyłeś redukcję na trochę niższych kcal.
Lekkie poprawki:

>Myślę, że wejdź jak na razie na 3000kcal na sam początek, makro mogą być.
>Woda 6l, sól 7g.
>Suple + Magnez, Ashwaganda po trg

Idealna dawka T na start :)

Po raporcie, ewentualne zmiany!

Pozdrawiam D.A. - Dobrego dnia :]
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
Dietetyk-Andrula pisze: 31 sierpnia 2022, 03:28 - śr
hejssik pisze: 28 sierpnia 2022, 12:58 - ndz Witam serdecznie w moim dzienniku treningowym :)

Kilka słów o mnie, wiek 26 lat. Na siłowni ćwiczę od ponad 3 lat - do momentu założenia tego tematu naturalnie :evil: :mrgreen: Aktualnie zaczynam okres masowy. Poprzednio była trzy miesięczna redukcja która przebiegła pomyślnie - wiadomo można było dociąć do ostrych żył na brzuchu w okolicach pępka ale zawodowcem nie jestem, zawodów nie planuje, ćwiczę wyłącznie dla siebie wiec jestem zadowolony. Specjalne podziękowania dla dietetyka Andruli obecnego na tym forum gdyż sporo mi pomógł przy końcówce wycinki :) Ok przejdźmy do rzeczy - główne założenia.

Obecna waga 75,4 kg wzrost 174 cm
Dieta ~3300 kcal 500W 200B 50T + warzywa których nie liczę. Woda 7L +6g soli
Suplementy - omega 3, multiwitamina, wit. B z P5P, magnez, wit. D, cynk.
SAA - 250MG testosteron enan rozbity na dwa strzały po 125MG + HCG 300IU 3 razy w tygodniu.
Plan treningowy - PUSH PULL LEGS PUSH/PULL 4 dni w tygodniu.

Jest to mój pierwszy okres masowy na środkach wiec chciałbym wykorzystać go jak najlepiej i jednocześnie podzielić się z wami tymi przygodami :D w załączniku wstawiam aktualne zdjęcia sylwetki - jedna przed treningiem naczczo druga po treningu i przedtreningowym posiłkiem :) pozdrawiam i działamy! :twisted:

:arrow: PS. Raport będzie co tydzień wraz ze zdjęciem zmian w sylwetce.

Hej, myśle że ten dzienniczek może bardzo nieźle ruszyć - jeśli będzie aktywnie prowadzony to na pewno postaram się o prezent z mojej strony hehe : ]

Dzięki za nominacje o wsparcie, zawsze miło to się słyszy. Z tego co pamiętam kończyłeś redukcję na trochę niższych kcal.
Lekkie poprawki:

>Myślę, że wejdź jak na razie na 3000kcal na sam początek, makro mogą być.
>Woda 6l, sól 7g.
>Suple + Magnez, Ashwaganda po trg

Idealna dawka T na start :)

Po raporcie, ewentualne zmiany!

Pozdrawiam D.A. - Dobrego dnia :]
Zmiany zostały wprowadzone, jakie dawki tej ashwa i magnezu po treningu? Co do tematu to będzie aktywnie, jak coś robić to konkretnie więc działamy pełną parą :)
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
Niedziela więc czas na tygodniowy raport :)

Waga 78,2 kg - porównując zeszły tydzień 75,4 to skoczyła o 2.8 kg w górę. Uzasadnienie to pewnie woda + glikogen mięśniowy.
Średnia kaloryka z ubiegłego tygodnia wyszła 3100 kcal.
W tygodniu dorzuciłem ashwagandhe + magnez po treningu.
Jeśli chodzi o trening to idzie zgodnie z planem, zauważyłem tylko, że na SAA się więcej pocę :D

Standardowo wrzucam fotki, na czczo oraz potreningowo w dniu PULL.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli - lecimy dalej :mrgreen:
Załączniki
1E96B1EB-32E2-4B73-8FF6-3C839E82D0D3.jpeg
Trening pull2
(2.2 MiB) Nie pobierany
E0982530-E739-4977-81CB-73268C0306AD.jpeg
Trening pull1
(538.21 KiB) Nie pobierany
DD6835B6-28B0-4CF4-8047-22057C1F631D.jpeg
Na czczo
(730.75 KiB) Nie pobierany
BodyHelp
Posty: 733
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
hejssik pisze: 04 września 2022, 15:29 - ndz Niedziela więc czas na tygodniowy raport :)

Waga 78,2 kg - porównując zeszły tydzień 75,4 to skoczyła o 2.8 kg w górę. Uzasadnienie to pewnie woda + glikogen mięśniowy.
Średnia kaloryka z ubiegłego tygodnia wyszła 3100 kcal.
W tygodniu dorzuciłem ashwagandhe + magnez po treningu.
Jeśli chodzi o trening to idzie zgodnie z planem, zauważyłem tylko, że na SAA się więcej pocę :D

Standardowo wrzucam fotki, na czczo oraz potreningowo w dniu PULL.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli - lecimy dalej :mrgreen:
Hej,
Bardzo ładnie to wygląda- widać poprawę,oby tak dalej i do celu :)

Może nie tyle co się bardziej pocisz a masz więcej siły, a treningi są mocniejsze.
Trzymaj stałe ilości nawodnienia, a takich "skoków" nie powinno być.

Ashwe dałbym bezpośrednio przed snem, najwięcej z tego korzyści wyniesiesz- lepszy sen, regeneracja.

Pozdrawiam serdecznie,
BodyHelp
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
BodyHelp pisze: 04 września 2022, 15:34 - ndz
hejssik pisze: 04 września 2022, 15:29 - ndz Niedziela więc czas na tygodniowy raport :)

Waga 78,2 kg - porównując zeszły tydzień 75,4 to skoczyła o 2.8 kg w górę. Uzasadnienie to pewnie woda + glikogen mięśniowy.
Średnia kaloryka z ubiegłego tygodnia wyszła 3100 kcal.
W tygodniu dorzuciłem ashwagandhe + magnez po treningu.
Jeśli chodzi o trening to idzie zgodnie z planem, zauważyłem tylko, że na SAA się więcej pocę :D

Standardowo wrzucam fotki, na czczo oraz potreningowo w dniu PULL.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli - lecimy dalej :mrgreen:
Hej,
Bardzo ładnie to wygląda- widać poprawę,oby tak dalej i do celu :)

Może nie tyle co się bardziej pocisz a masz więcej siły, a treningi są mocniejsze.
Trzymaj stałe ilości nawodnienia, a takich "skoków" nie powinno być.

Ashwe dałbym bezpośrednio przed snem, najwięcej z tego korzyści wyniesiesz- lepszy sen, regeneracja.

Pozdrawiam serdecznie,
BodyHelp
Woda leci codziennie 6L + około 7g soli wiec nawodnienie jest. Zobaczymy za tydzień jak waga się zachowa :)
BodyHelp
Posty: 733
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
hejssik pisze: 04 września 2022, 15:39 - ndz
BodyHelp pisze: 04 września 2022, 15:34 - ndz
hejssik pisze: 04 września 2022, 15:29 - ndz Niedziela więc czas na tygodniowy raport :)

Waga 78,2 kg - porównując zeszły tydzień 75,4 to skoczyła o 2.8 kg w górę. Uzasadnienie to pewnie woda + glikogen mięśniowy.
Średnia kaloryka z ubiegłego tygodnia wyszła 3100 kcal.
W tygodniu dorzuciłem ashwagandhe + magnez po treningu.
Jeśli chodzi o trening to idzie zgodnie z planem, zauważyłem tylko, że na SAA się więcej pocę :D

Standardowo wrzucam fotki, na czczo oraz potreningowo w dniu PULL.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli - lecimy dalej :mrgreen:
Hej,
Bardzo ładnie to wygląda- widać poprawę,oby tak dalej i do celu :)

Może nie tyle co się bardziej pocisz a masz więcej siły, a treningi są mocniejsze.
Trzymaj stałe ilości nawodnienia, a takich "skoków" nie powinno być.

Ashwe dałbym bezpośrednio przed snem, najwięcej z tego korzyści wyniesiesz- lepszy sen, regeneracja.

Pozdrawiam serdecznie,
BodyHelp
Woda leci codziennie 6L + około 7g soli wiec nawodnienie jest. Zobaczymy za tydzień jak waga się zachowa :)
Ok, dawaj znać co i jak :)
Szykuje się fajna przemiana.

Pozdrawiam serdecznie,
BodyHelp
Dietetyk-Andrula
Posty: 2107
Rejestracja: 25 stycznia 2022, 04:56 - wt
hejssik pisze: 31 sierpnia 2022, 09:14 - śr
Dietetyk-Andrula pisze: 31 sierpnia 2022, 03:28 - śr
hejssik pisze: 28 sierpnia 2022, 12:58 - ndz Witam serdecznie w moim dzienniku treningowym :)

Kilka słów o mnie, wiek 26 lat. Na siłowni ćwiczę od ponad 3 lat - do momentu założenia tego tematu naturalnie :evil: :mrgreen: Aktualnie zaczynam okres masowy. Poprzednio była trzy miesięczna redukcja która przebiegła pomyślnie - wiadomo można było dociąć do ostrych żył na brzuchu w okolicach pępka ale zawodowcem nie jestem, zawodów nie planuje, ćwiczę wyłącznie dla siebie wiec jestem zadowolony. Specjalne podziękowania dla dietetyka Andruli obecnego na tym forum gdyż sporo mi pomógł przy końcówce wycinki :) Ok przejdźmy do rzeczy - główne założenia.

Obecna waga 75,4 kg wzrost 174 cm
Dieta ~3300 kcal 500W 200B 50T + warzywa których nie liczę. Woda 7L +6g soli
Suplementy - omega 3, multiwitamina, wit. B z P5P, magnez, wit. D, cynk.
SAA - 250MG testosteron enan rozbity na dwa strzały po 125MG + HCG 300IU 3 razy w tygodniu.
Plan treningowy - PUSH PULL LEGS PUSH/PULL 4 dni w tygodniu.

Jest to mój pierwszy okres masowy na środkach wiec chciałbym wykorzystać go jak najlepiej i jednocześnie podzielić się z wami tymi przygodami :D w załączniku wstawiam aktualne zdjęcia sylwetki - jedna przed treningiem naczczo druga po treningu i przedtreningowym posiłkiem :) pozdrawiam i działamy! :twisted:

:arrow: PS. Raport będzie co tydzień wraz ze zdjęciem zmian w sylwetce.

Hej, myśle że ten dzienniczek może bardzo nieźle ruszyć - jeśli będzie aktywnie prowadzony to na pewno postaram się o prezent z mojej strony hehe : ]

Dzięki za nominacje o wsparcie, zawsze miło to się słyszy. Z tego co pamiętam kończyłeś redukcję na trochę niższych kcal.
Lekkie poprawki:

>Myślę, że wejdź jak na razie na 3000kcal na sam początek, makro mogą być.
>Woda 6l, sól 7g.
>Suple + Magnez, Ashwaganda po trg

Idealna dawka T na start :)

Po raporcie, ewentualne zmiany!

Pozdrawiam D.A. - Dobrego dnia :]
Zmiany zostały wprowadzone, jakie dawki tej ashwa i magnezu po treningu? Co do tematu to będzie aktywnie, jak coś robić to konkretnie więc działamy pełną parą :)
Ashwa 400mg po trg i 400mg przed snem
Magnez 250mg po trg i 250mg przed snem

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.
hejssik
Posty: 42
Rejestracja: 31 lipca 2022, 11:58 - ndz
Dietetyk-Andrula pisze: 04 września 2022, 21:56 - ndz
hejssik pisze: 31 sierpnia 2022, 09:14 - śr
Dietetyk-Andrula pisze: 31 sierpnia 2022, 03:28 - śr


Hej, myśle że ten dzienniczek może bardzo nieźle ruszyć - jeśli będzie aktywnie prowadzony to na pewno postaram się o prezent z mojej strony hehe : ]

Dzięki za nominacje o wsparcie, zawsze miło to się słyszy. Z tego co pamiętam kończyłeś redukcję na trochę niższych kcal.
Lekkie poprawki:

>Myślę, że wejdź jak na razie na 3000kcal na sam początek, makro mogą być.
>Woda 6l, sól 7g.
>Suple + Magnez, Ashwaganda po trg

Idealna dawka T na start :)

Po raporcie, ewentualne zmiany!

Pozdrawiam D.A. - Dobrego dnia :]
Zmiany zostały wprowadzone, jakie dawki tej ashwa i magnezu po treningu? Co do tematu to będzie aktywnie, jak coś robić to konkretnie więc działamy pełną parą :)
Ashwa 400mg po trg i 400mg przed snem
Magnez 250mg po trg i 250mg przed snem

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.
Ok dawki zapisane. Zostać przy tych 3100 kcal w tym tygodniu czy coś zwiększyć? Skok wagi był dość duży wiec chyba zostanę? Z góry dzięki za rade i pozdrawiam :)
BodyHelp
Posty: 733
Rejestracja: 03 czerwca 2022, 23:21 - pt
hejssik pisze: 04 września 2022, 22:09 - ndz
Dietetyk-Andrula pisze: 04 września 2022, 21:56 - ndz
hejssik pisze: 31 sierpnia 2022, 09:14 - śr

Zmiany zostały wprowadzone, jakie dawki tej ashwa i magnezu po treningu? Co do tematu to będzie aktywnie, jak coś robić to konkretnie więc działamy pełną parą :)
Ashwa 400mg po trg i 400mg przed snem
Magnez 250mg po trg i 250mg przed snem

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia - D.A.
Ok dawki zapisane. Zostać przy tych 3100 kcal w tym tygodniu czy coś zwiększyć? Skok wagi był dość duży wiec chyba zostanę? Z góry dzięki za rade i pozdrawiam :)
Do czasu aż coś się "dzieje" to bym zostawił, nie ma co za dużo dzwigac- żeby nie narobić sobie pod górę tj. szybkich skoków.
Lepiej wolniej a stabilnie.

Pozdrawiam serdecznie,
BodyHelp
ODPOWIEDZ